Wednesday, July 7, 2010




En liten liten bild på ett kort jag gjort på beställning. Bebisen ska heta "Liv". Hoppas att beställaren blir nöjd med det.

Har insett att semestern är på väg. Ska bli skönt... samtidigt som det är första gången jag och man och barn ska vara tillsammans i fyra veckor i sträck. :-) Det går säkert bra, men lite kan man ju fundera på... :-)


Ja här hemma är det full rulle. Lucas fyllde 4 år i går!! och i dag har jag och mannen 3 års bröllopsdag. Läderbröllop kallas det visst.... På söndag fyller stora grabben 6 år!! Förstår verkligen inte vart tiden tar vägen. Vet att jag ofta tänker den tanken, men ska det verkligen gå så här fort??


Ja i söndags var det dubbla barnkalas här hemma och nästa helg blir det kalas med släkt och vänner... vuxenkalas. Får väl se om jag får tid att göra tårtor och hur de kommer att se ut. :-) Har ju ett par dagar på mig än... BVC besök och lite andra aktiviteter väntar i veckan. Denna veckan är sista veckan för stora grabben på hans dagis. Ska vara ett par dagar på dagis nästa vecka med, men det är ju inte det "vanliga" dagiset. Förstår inte att han ska börja skolan. Hur gick det nu till? Och så blir det dessutom "min" gamla skola... :-)


Nä, nu är det dags för min skönhetssömn... kram på er alla där ute i cyberspace...

No comments: