Thursday, May 27, 2010

var är sommaren??

Som vanligt springer tiden iväg här hemma känns det som. Vi har hunnit med ett barndop, en begravning, två konfirmationer, en 60-års fest nu dessa månader som varit. Att Maj snart är slut det är svårt att förstå tycker jag. Och sommarvärmen har inte riktigt infunnit sig än... Men det kommer väl. Solen skiner i alla fall. :-)
En liten fin bild på grabbarna... De kan faktiskt vara sams även om det ofta är bråk här hemma dem emellan. Blir lite trött på allt sånt gnabb och bråk emellanåt, men det är väl så med syskon misstänker jag.

Ja här kommer en liten bild på vår fina blomma jag köpte till mannen för ett par veckor sedan. Jag ääälskar kallor... och denna har så mysig färg tycker jag...

Vi har varit på pannkaksladan också samt en snabb sväng på Tosselilla. Här är en bild på mina och Sonjas grabbar... det är verkligen tripp trapp trull. :-)
Barnen var inte så överförtjusta i dessa tjocka pannkakor, men det var kul med djuren och lådbilen som de hittade där ute. Lucas hittade också lite vattenpölar så det var ju verkligen toppen enligt honom...



Ett litet tryne. :-) Tyckte denna bilden var lite rolig. :-)
Och lite kuliga detaljer hade de också fixat på Pannkaksladan... tex toaletten. ;-)







2 comments:

Gunvor said...

Vad mycket ni hunnit!Inte undra på att du tycker att maj försvunnit fort ;) Och jättefina bildet - jag gillar också trynet!

Kram, Gunvor

Ejris said...

gristrynet=) hahahhahah vilken skööön bild=)
krams