Thursday, May 6, 2010

en elddrake


Mitt stora virkprojekt är äntligen över!! Här sitter Isac stolt med den stora elddraken jag virkat... Har lite jobb framför mig för lilleman vill ju också ha en. Måste bara virka lite annat emellan för annars tröttnar jag nog. Det har tagit sin lilla tid med denna stora drake. Och en hel del garn och fyllning har det gått åt också...
Men samtidigt som det till och ifrån har kännts jobbigt att hålla på med den, så har det varit kul att se hur den har växt fram. Jag älskar ögonen och ansiktet på draken samt alla detaljer...

Färgerna har blivit lite konstiga på vissa foton, men ni förstår nog ungefär hur den ser ut... Ett projekt avklarat... bara att börja på nästa då! :-)






4 comments:

Storstadslivet efter 40 said...

Jag säger bara...VILKEN DRAKE!!!!
Kramar annette

Jeanettan said...

WOW.... HELT FANATISKT=)
DU ÄR HELT OTROLIG JU ......

Anonymous said...

så cool. vilket arbete. du e jätte duktig. kram miis

Anonymous said...

Ängla, du är verkligen superduktig!!!

Kram
Michella