Saturday, May 15, 2010

ett par apor

Ett par söta apor som snart ska få nya ägare. :-)

Och lite kort som jag gjort...
Trädgårdsarbetet är i full gång här hemma, men nu har det regnat ett par dagar så då har det inte blivit till så mkt av det... Jag längtar efter sommar och sol och värme... men just nu är det mer höst än vår!!

Vi var på 60 års fest i danmark för en vecka sedan. Jag och barnen åkte dit dagen innan med buss, båt och tåg. :-) En intensiv helg måste jag säga med både resor fram och tillbaka, fest och jobb... phu.



Dagen i dag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... får se vad som händer och fötter! :-)



2 comments:

Gunvor said...

Jättefina kort (och apor)! Varifrån kommer tsämpelm på det grönoranga kortet? Såååå fin!

Kram, Gunvor

Pia said...

två grönoranga kort... men eftersom det är du, gunvor, som frågar så antar jag att det är stämpeln med flickan... står www.paperbagstudios.com på stämpeln.