Sunday, April 25, 2010

ännu en helg som gått

Det är full rulle hela tiden nästan här hemma tycker jag... veckorna springer iväg och innan man har hunnit njuta av helgen så är den över. Kan man pausa livet lite grand så man hinner njuta mer av de goda stunderna?




Jag har i alla fall virkat en mössa till Lucas. Han älskar Iggle-Piggle från "Drömmarnas trädgård" på bolibompa... så han fick en Iggle-Piggle mössa som han springer runt med här hemma. Kul när man kan göra barnen glada...

Vi var på en dubbel-konfirmation i går också. En av många grejjer som hände i helgen för min del... En halvtimme innan vi skulle köra kom jag på att jag inte hade fixat konfirmationskort, så jag satte mig snabbt och gjorde två kort innan vi skulle iväg. Fixade kort och fixade mig själv snabbt som bara den... här är resultatet av korten. Gjorde två likadana för enkelhetens skull!



Hoppas alla får en skön söndag!


1 comment:

Sonja said...

Hej hopp:)

Det du gör på en enda helg gör jag på ett halvår känns det som för tillfället - skulle behöva en släng av din energi Pia - men det kommer kanske???
SÖT är han - lillkillen, än mer med din hjälp;)

Kram kram, Sonja