Thursday, December 10, 2009

pepparkaksborg

I dag har jag och barnen satt ihop vår pepparkaksborg som blev beställt av grabbarna. Det blev bra om man bortser från den brännblåsan som numer pryder mitt ena finger. Jag kan ju upplysa om att smält socker är väldigt varmt, om ni nu inte visste det sen innan. Det ramlar dessutom inte av om man skakar fingret utan fortsätter brännas.. :-/

Har också fått upp ett par fina tavlor på barnen. Vi var ju hos fotograf för ngn månad sedan och nu har vår beställning kommit hem och jag är såå glad över dem, även om det var mycket pengar. :-)

Nu har jag inte klippt till och gjort fotona på tavlorna fina, så jag hoppas ni har överseende med detta. Ville bara dela med mig av mina underbara killar!!
God jul till er alla. :-) Med tanke på att jag till och ifrån är dålig på att skriva här så kommer min önskan till er redan nu så jag inte missar det hihi...

2 comments:

Jeanettan said...

Superfin borg& fotona blev jag nyfiken på=)
Jag har fått tid i januari... i Malmö=)

Anonymous said...

åh så läckra foton=)...åh vilken härlig borg!!! smält socker är nog det jävligaste man kan pyssla med... vågar inte göra nått pepparkaks hus rädd för att fillen äter det när vi inte ser så det kan bli för mycket av det goda=)
kram

Ologgad Ejris