Sunday, November 29, 2009

en fullspäckad helg...

min helg nu har verkligen varit fullsmockad med "aktiviteter"...

Fredagen började med ett besök hos folktandvården på morgonen. Sen begav det sig av till Lund för att gå på en föreläsning inklusive lunch... Direkt därifrån och så iväg till jobb och jobba hela natten...


Lördag förmiddag var jobbepasset slut och jag kom hem till ett tomt hus... bäst att utnyttja tiden så då satt jag och pluggade lite inför provet jag har i början på nästa vecka... Lite familjetid och sen iväg igen... Jag och Sonja åkte till Helsingborg för att gå på restaurang och sen kolla på "Luftslottet som sprängdes". Jag tyckte filmen var jättebra... Har hört folk beklaga sig över att det fattades mkt från boken, och det stämmer... men om man bara tittar på filmen utan att jämföra med boken bara så tyckte jag den var toppenbra. :-)


Söndag var det dags igen... först iväg och scrappa med en massa scrapkompisar. Jättekul är det att komma iväg och scrappa och prata och umgås... Fick lite healing av en kompis också och när jag kom hem till sonja för att ta min bil... så fick jag en snabbmassage också... Gött!!

Snabbt iväg sen till julskyltningen där jag skulle stå och sälja lotter för Isacs fotbollsförenings räkning. Lite kallt och tråkigt väder, men tiden gick rätt fort. :-)

Barnen och mannen var i helsingborg under eftermiddagen/kvällen för att kolla på luciakröningen. Det var massor med folk och dåligt väder... de fick inte sett så mkt. Barnens kusin var med där, men hon blev inte lucia, kom på andra plats.

2 comments:

Sonja said...

Kom hon på 2'a plats!?! Aaaaggggrhhh... så frustrerande! Men lite kul ändå, typ:)

Kramiiiiis, Sonja

Storstadslivet efter 40 said...

Låtr som du varit väldigt aktiv på din lediga helg...ses snart
/Annette