Wednesday, September 16, 2009

vår soffa

Här kommer en liten bild på vår nya soffa... jag är sååå glad över att ha fått hem den. Jag lade ut mattan bredvid innan jag tog fotot, så mattan ligger inte just så nu mer. Det känns som om vår soffa är enorm jämfört med vår tvåsits klippansoffa som vi har haft nu i flera år. Jag och mannen kunde tom sitta i den båda två utan att kunna nå varandra. Det är ju något vi inte upplevt i den gamla HAHA....
Nåja, ni nyfikna får hålla tillgodo med denna bilden eller så får ni komma hem hit och se den irl. :-) Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Godnatt!


4 comments:

Ejris said...

wow den e kanon snygg=)

Sonja said...

Se så bra det blev - till slut;)

Kramis, Sonja

Ulrika said...

Mycket snygg soffa och matta!!

Anonymous said...

Snygg, värd att vänta på!

Missa inte fotoutmaningen på scrappats forum ;-)

Kramiz
Ingela/coelogyne