Monday, August 4, 2008

wow vilken storm

Vilken storm vi har här i dag. Hela dagen har det regnat och regnat och regnat. Det är ngt som har behövts, verkligen. Men denna stormen som viner utanför huset just nu är inget vi behöver vågar jag faktiskt påstå. Jag hoppas att vårt hus står kvar i morgon, för ibland låter det nästan som om det inte kommer att göra det. Vi får väl se hur det ser ut i morgon när vi vaknar. :-)

Jag har ett projekt jag ska försöka få gjort i veckan. Det är att fotografera lite i och runt huset. Detta kom jag på efter att ha pratat med en kompis på nätet och inte hade ngn riktig helhetsbild att visa henne. Vi får väl se om det kommer att bli gjort. Jag har ju ofta projekt känns det som och alldeles för lite tid över till allihopa.

Måste nämna en rolig 35-års fest jag var på i helgen. Eller ja, det var ju inte bara jag som var där. Massor med lekar, god mat och gott sällskap. Summeringen dagen efter var en som skulle till akuten med en skadad fot, blod i hallen efter ett skärsår i en fot, nästan alla hade någon form av träningsvärk och så gräs i hela huset efter att folk gått in och ut. :-) En lyckad fest med andra ord. :-) Tack för en trevlig kväll!!

No comments: