Saturday, August 30, 2008

man kan stämpla på allt!!

Folk har kanske sagt det till er förr? Man kan stämpla på allt!! Och tro det eller ej så kommer det ett bevis här. :-)
Jag har ju som sagt en knasig man som gärna har en massa bus för sig. Denna kvällen skulle han bada med barnen och skulle skoja med dem så han undra de om jag kunde stämpla på hans skinka... sagt och gjort....
Efter badet kom jag på att det var ju en vattenfast stämpel, så den satt kvar lite längre än det var tänkt från början...
Vilket fall som, så har jag utmanat mig själv till att dekorera mer än jag brukar på mina layouter och känner mig faktiskt själv nöjd med resultatet. :-)

Layout nummer två som kommer här är en på Isac från semestern för ett år sedan ungefär. Han var hos oldefar och där fick han låna en gräsklippare... eller ett skal till en gräsklippare. Den saknade nämligen motor. Men det hade ingen större betydelse för grabben som var så lycklig över att få lov att köra runt den så mkt han ville. Detta mindes han ju klart nu i somras när vi var där och hälsade på. :-)




Den sista layouten för i dag är en på lillgrabben som sitter och bläddrar i en pärm med sånger som han var väldigt faschinerad av. En ganska enkel layout där jag använt mig av acrylfärg som "bas" istället för mönstrat papper. :-)

Tack för mig för denna gången. Får se när jag hinner med en ny uppdatering... Jag ska ev jobba i morgon och på måndag är det möte och öppning av en ny scrapbutik i helsingborg. Det blir spännande.

3 comments:

Anonymous said...

Jättefina LOs Pia! Och vilken modig man du har som visar rumpan i din blogg ;)

Ejris said...

hahahahahah så häftigt man kanske ska stämpla lite på gubbarna....
räknas det som alter??
Kram

Pia said...

Ja, det måste väl vara alter om nåt eller? hihi