Sunday, May 18, 2014

svackor

...finns det gott om hos mig. Bäst att uppdatera lite. ;-)
Förra helgen sprang jag mitt första lopp någonsin. Springtime i Helsingborg, 10 km.
Mamma och barnen var med som hejarklack (maken hade konsert med munkakören och backakören.)
Min käre vän Catharina sprang med mig, enbart för min skull. <3 p="">
Jag hade dagen till ära fått mig ngn förkylning i halsen, så det var jobbigt med andningen under loppet. Men! Jag tog mig runt! Med tiden 1:06:32! Jag är stolt som f-n att jag gjorde det. För två år sedan vägde jag 40 kg mer än i dag och för 9 månader började jag springa! Jag har aldrig sprungit och tänkte se om jag kunde lära mig.

Förkylningen som var ett virus, däckade mig hela denna veckan. Men jag har levt på glädjen över mitt första lopp.



Jag och Catharina har precis kommit i mål.

Min nummerlapp.

Catharina, jag och Rasmus innan start. Rasmus har sprungit Göteborgsvarvet denna helgen, en halvmara. *duktig*

No comments: