Wednesday, May 21, 2014

inte klar...

I går var jag på trampolinträning. Jag tycker det är vansinnigt roligt, men efter att jag landat knasigt för några veckor sedan så är min vänstra axel lite ledsen. Den är instabil och det känns när jag hoppar. Jag sa att jag skulle sluta träna trampolin, men jag känner mig inte färdig med den träningen. Det är så coolt att gå från träningen och känna att man lärt sig ngt nytt.


Sjukgymnasten jag träffade på lasarettet sa att jag skulle räkna med 6-12 månaders sjukgymnastik för att få rätt på min axel. Förhoppningsvis räcker det så jag slipper operera denna. 14 år sedan är det i år, sen jag opererade min högra axel. 

Ja, jag ska kontakta sjukgymnast och så får jag väl avvakta och se hur den träningen artar sig. Jag vill ju fortsätta med trampolinen. 

No comments: