Wednesday, March 27, 2013

Skallig?

Mamma har varit lite dålig och fått vara lite på lasarettet. Dessutom började håret ramla, så jag fick äran (eller vad det nu kan kallas) att få raka av håret på henne.
Jag hoppas inte hon misstycker att jag delar med mig här (gör du det mamma?) men det är ju så det är här just nu.

Det händer saker hela tiden omkring mig... Jag hinner inte hälften av det jag hade velat. ;-)
Dagen i dag har i alla fall varit ägnad åt mina älskade grabbar. Vi tog med oss lite kompisar och åkte till Sannarpsbadet i Halmstad när jag gått av nattpasset i förmiddags. Vi har badat, plaskat, lekt, åkt rutchkanor, skrattat, fikat, pratat och haft roligt. En härligt uttröttande eftermiddag må jag säga....

Skickat från min HTC

1 comment:

cecce said...

Låter som en härlig dag med barnen:-))
Jag hinner inte heller så mycket som jag vill och föresätter mig, men det får gå ändå:-)

Hoppas din mamma snart är bättre!

Glad Påsk! Cecce