Thursday, November 10, 2011

Tvättbekymmer

Ja, denna veckan har varit allmänt kaotisk. Tror att jag behöver semester efter semestern... ;) Att komma in i rutiner och få allt att fungera som det ska, är inte alltid så lätt...

I måndags kväll kraschade vår tvättmaskin. På natten kissade Lucas i sängen. Det var ingen bra kombo må jag lova. Jag förbereder för att åka och panikköpa en ny maskin. Mamma berättar att hon har tvättid, så jag får tvättar sängkläderna hos henne. Phu... Då blev det lite mindre panik över det hela. ;)

Ny maskin är beställd och jag hoppas att den kommer i morgon. Det är verkligen behov nu!

Skickat från min HTC

3 comments:

Kuta Bali Hotels said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Fnulan said...

DU kan komma till mig och tvätta =)

Linda aka Javamorsan said...

Vi har tur som har en tvättstuga i vårt hus. Nu har jag maskin hemma som funkar än så länge tack och lov.
Men jag drunknar i tvätten i alla fall!

Hoppas din nya maskin kommer snabbare än snabbt nu!