Saturday, November 26, 2011

Han vågade!

Det har varit fullt upp hela dagen... Simskola för Lucas, hämta Isac hos övernattningskompis, lunch...
Vidare till frisören och få grabbarna klippta, väla för att Isac skulle ta hål i örat, leksaksaffären för att barnen ville handla för sina presentkort, city gross för att handla lite glögg mm. Där inne fick barnen också låga mat. :)

I kväll kom mormor och morfar på besök också. Så vi bjöd på mat mm... Och kvällen tog slut alldeles för fort.

Nåväl. Isac vågade ta hål i örat i dag. Sist han ville ta hål i örat ångrade han sig när vi väl kom dit. ;) Men nu har vi en stolt grabb här hemma med ett fint örhänge i örat. ;) Min stora grabb...

I morgon ska vi ha adventsfika 10-14, och Isac ska på karateläger... Jag har inte hunnit med hälften av vad jag velat, men det blir ju som det blir. ;) Nu ska jag sova i alla fall!

Önskar er alla en trevlig advent!

Skickat från min HTC

No comments: