Tuesday, October 18, 2011

Dagisfoto

Lucas blev fotograferad i dag på förskolan. En lurifax ser han ut som.

Tråkigt är att när jag skulle hämta honom så fick jag höra att han förstört de flesta gruppfotona genom att göra miner och räcka tunga mm. De hade fått ta 25 bilder eller nåt, men ändå var det bara två som de kunde välja mellan. Alla de andra barnen hade blivit otåliga osv...
Tycker det är tråkigt att höra att mitt barn ställer till det. Jag känner mig som en misslyckad mamma. Samtidigt så vet jag inte vad jag ska göra åt det? Jag var inte ens där.... Åh! Orkar inte. Känner mig ledsen...

Skickat från min HTC

2 comments:

Anonymous said...

De barnen, de barnen. Ta inte Lucas upptåg för hårt. Det hade ju kunnat vara mycket värre men visst är det tråkigt att få sådanna besked. Det är väl bara att förbereda sig på dessa meddelande. Tiden springer ju iväg och snart ska vår lilla tös in på dagis. Bävar för vad hon kan hitta på :)/Kram Elin

Pia said...

Det är inte själva upptåget jag hade svårt med, utan fröknens långa utlägg om hur jobbigt det varit för alla och så vidare som tog på mig. De hade gärna fått ta ett foto där han räckte tunga (gruppfotot) för det är ju lite sån han är... Men att få denna utläggning efteråt då jag inte kan göra ngt... Det hade ju räckt att säga att det blev jobbigt. Tycker jag...