Thursday, September 22, 2011

Bihålsinflammation...

Ja, lagen om all djävlighet eller nåt...
Jag mådde skit i morse, så jag bänkade mig på vc... Fick antibiotika mot bihålsinflammation. Kände att jag inte skulle klara hela helgen och eftersom vi skulle åka till Danmark i dag, då var det lika bra att ta det innan...

Inte nog med det så kom inte pengarna in på mitt kto i dag, så jag stöd utan pengar till båt och bro biljetter... Tur man hade ett kreditkort man kunde använda sig av, även om det är sagt att det inte skulle användas...

Nåväl. Jag och barnen kom iväg i eftermiddags och efter att ha kört i 3,5 timme i sträck och hört "baltazar" filmerna i bilen, så kände jag mig helt färdig. Barnen har äntligen somnat under protester, så nu ska jag krypa ner ensam i sängen och försöka sova lite...

Bjuder här på syskonfotot som togs för ett par veckor sedan... Fina barn! *när de sätter den sidan till*

Skickat från min HTC

2 comments:

Fnulan said...

Åh j*vlar vad ont det är!!!! Hoppas du blir bra snart!!

Ejris said...

gillar den vita bakgrunden på fotot....eric dagis bild från 3 år är super fin altså ajg e nöjd men sen....vi har köpt vart 3 år för få lite omväxling i bilderna men alla de i skolan han ser sjuk på nån färgerna är skumma ... inte kul tur man kan fota själv vilket ajg hävdat de sista åren=)...åh DU krya på dig Krams