Wednesday, April 13, 2011

tjockis??

Nu i kväll satt vi vid matbordet och åt kvällsmat. Jag ville beklaga mig för mannen över att ännu ett par av mina byxor blivit så slitna att de gått sönder på insidan av låret. Stora grabben uppmärksammar detta och uttrycker....
- Men, vad är det som händer?? Jag tror att dina lår växer på bredden!!
Tack för det käre sonen! :-S
Han pratade med mig sen och sa att jag behövde nog köpa större byxor nu när låren växer... jag försökte förklara att jag hoppas att de krymper istället nu när jag är lite duktig på att vara på vattengympa. Vill ju faktiskt inte vara så stor som jag är... Vi får väl se hur jag lyckas...

4 comments:

Fnulan said...

Kvittar vad jag säger men jag tycker att du är superfin!

Fnulan said...

Men du är vacker för mig!

Fnulan said...

HAr inte sett ngn scrapbooking.. och längesen du virkade.. :(

Erika(jyringen) said...

kan inte jakten på sonen genom hela huset vara lite träning oxå?
jag menar han kom väl int undan efter en sån kommentar?? :)