Friday, April 22, 2011

Spindelmannen mössa

Jag har gjort en spindelmannen mössa. Utan mönster. Vad tycks? Blev den okej?
Första jag gjorde blev inte så bra, så den rev jag upp igen. Detta blev bättre enligt mig själv. Hoppas bara att beställaren blir nöjd. Det är det viktigaste. Speciellt som den (och en hello kitty mössa) ska ges bort som present.

Ligger här i sängen på jobb. Ska försöka sova lite så jag förhoppningsvis orkar med att fortsätta på storstädningen jag påbörjade i dag. :) Hade varit kul att vara klar tills påskmiddagen vi ska ha på måndag. Men jag jobbar ju nästan hela söndagen + natten. Vi får se hur det blir helt enkelt...

Skickat från min HTC

3 comments:

Fnulan said...

FIn!!! Skulle ha på Miras idag men den är för liten :(

Ha en fin påsk fina du!

Maya said...

Vilken härlig bild av dig och din familj du har!
Mössan blev kanon, gissar att den uppskattas :)
Glad Påsk!

Mitt lilla face said...

snyggt jobb