Friday, August 28, 2009

jag är så trött

jämnt och alltid känns det som nu. Det är många projekt och mycket på gång precis hela tiden tycker jag. Denna veckan jobbar jag totalt 62,5 timmar så det är kanske inte så konstigt att jag inte hinner med allt jag vill eller?
Kameran fylls på med bilder hela tiden men jag får aldrig tömt den till datorn och kan därför inte visa några nya foton. Men det kommer... Om det nu är någon kvar som går in på denna bloggen...

I veckan var jag förresten i Ängelholm och det visade sig att mannen var precis i närheten, så vi hamnade inne på StoryHouse och där fick jag handlat lite grand. Det är kul när man får lite nya grejjer. Kanske ska se om jag kan få städat mitt skrivbord än en gång så att jag kan få pysslat lite... terapiarbete behövs ju ofta eller? ;-)

I kväll ska jag i alla fall ha massage... vilket jag tror jag ser fram emot. Har sett till att ha privatchaufför så det är ju alltid bra. Då slipper jag vara rädd för att somna vid ratten för i dag är det verkligen segt...
I helgen är det jobb som gäller och så ska jag försöka komma ut och handla med mamma för hon vill ha lite nya kläder. Hoppas vi hittar ngt bra till henne, det tycker jag att hon borde få. :-)

Nä, nu får jag se om jag kan göra lite nytta. Ville bara visa att jag lever om det nu är någon kvar här och läser ibland... Trevlig helg allihopa!!

3 comments:

Sonja said...

Jag förstår din trötthetskänsla allt för väl - du får försöka vara rädd om dig - passa på o vila när du faktiskt får tillfälle till det - hoppa inte på en massa som faktiskt kan vänta!
Det lönar sig i längden , jag lööövaar;)

Kramen, Sonja

Anonymous said...

Självklart är jag kvar och läser även om det blir mer sporadiskt nu när jobbet kommit igång och det är full rulle.

Se till att njuta av massagen . det är du värd. Man kan inte alltid hinna med allt man vill ibland är det skönt att bara vara också.

Igår var jag och Jimmi och fixade papperen på rådhuset, på dagen 2 mån efter vår vigsel på Bali. Vädret stod för ytterligheterna, på Bali strålande sol så att svettdropparna kom fram i pannan ( trots vigsel på sen eftermiddag), i Sverige öppnade sig himlen när jag stressade ner efter jobbet (dock ett litet snabbt klädbyte var lite orolig då de vita byxorna blev allt mer genomskinliga:)).

På kvällen bjöd vi våra vittnen (Asu och Ola) på middag på Trottobar.
De kan verkligen konsten att få i sig... Efter en 3 rätters så fortsatte de med en 11 sushi, milkshake + ett antal öl :)

Vi hade ialla fall jättetrevligt trots vädret. Idag ska jag nog mest slappa.
Kram, Elin Ancons

Ulrika said...

Som svar på din fråga i min blogg så är det pga komplikationer när Hampus föddes som jag ska snittas denna gången. Bara veckor kvar idag, tiden går fort!

Ha en fin vecka!

Kram!