Thursday, July 2, 2009

sååå varmt

men jag klagar inte...
Vi har haft en trevlig semester i danmark med bad både i havet och på ett badland med utomhuspool. Jag själv gillar poolerna bättre än stränderna... där slipper man sand, hårda stenar som gör ont att trampa på samt sådana hemska krabbor som försöker bita en i tårna. Barnen bara tittade konstigt på mig när jag plötsligt hoppade och skrek... jag HATAR smådjur och insekter och sånt... men försöker att inte visa det för barnen, men denna gången misslyckades jag.

När vi kom hem i går var det till ett hus med 35 grader inomhus. Shit vad varmt!! Borta bra men hemma bäst måste jag säga efter att ha sovit en natt i sin egen säng!!
Nu har jag precis kommit hem efter att ha handlat till vårt tomma kylskåp samt till kalasen vi ska ha för barnen i helgen. Ett "vuxenkalas" eller vad man ska kalla det samt två barnkalas. Billigt är det inte!!

Nu ska jag ut och hämta ngt kallt och dricka!! Lite foton kommer senare... kram

2 comments:

Storstadslivet efter 40 said...

klaga inte...det kunde vara värre =)

Sonja said...

Välkomna hem - vi ses på lördag om inte förr;)

Kram Sonja