Thursday, September 6, 2012

Biopsi

Ja... Här händer det grejer. Ja, inte på bloggen men hemma hos oss.
Antibiotikan jag fick tog inte infektionen och jag blev sämre igen. Blev övertalade till att åka med in på akuten. Trodde jag skulle få åka hem med ny antibiotika, men det blev att bli inlagd med antibiotika intravenöst istället.
Ingen visste vad jag drabbats av. Träffade infektionsläkare, hudläkare, reumatolog och överläkare på njurmedicin som jag var inlagd på.
Det togs blodprover och biopsi. Jag fick antibiotika och kortison. Sex nätter blev det innan jag fick lomma hem. Phu... Tur jag fick besök iaf. ;)
I dag skulle jag på återbesök, men provsvaren har inte kommit så jag får vänta tills i morgon...

En liten bild på det runda hålet de stansade ut i benet på mig...

Skickat från min HTC

No comments: