Wednesday, June 6, 2012

Tacksam

I dag verkar många ha haft en trevlig familjedag eftersom alla haft ledigt. Jag är dock en av dem som jobbar oavsett tid, veckodag eller helgdag. Svenska flaggans dag är med andra ord inget undantag för mig. ;)

Nåväl... Jag har ju ett underbart jobb och goa kolleger och i dag passade vi på att ta oss en tur till Helsingör där vi strosade rundor lite. ;) Vi hade inte någon speciell nationaldagsmiddag heller, så jag bjuder istället på en bild på min planka från i går när jag var på bloggträff.

Alla dessa goa tjejer vill jag tillägna ett tack, än en gång. Jag hoppas det blir fler träffar även om jag kommer att leva länge på denna kvällen.
Och jag måste säga att även om parkeringshuset "bråkade" med mig i går, så är jag tacksam över de fina skyltarna som räknade ner varven åt en när msn körde in. *fniss*

Nu ska jag försöka få mig lite sömn här på jobb... 11 h kvar tills mitt arbetspass slutar...

Skickat från min HTC

4 comments:

cecce said...

Så kul att träffa dig med!
Läste om dina bravader i parkeringshuset:-) Suck...så här efteråt kan man ju skratta men förstår att det inte var så kul just då!

Sov gott!
Kram

♥ Sojka ♥ said...

Det var kul att träffa dig med! :) Hoppas vi kan göra om det snart igen! :)

Ha ha har inte sett de skylltarna tidigare. :D

Kram!

Pia said...

Jag skrattade då med, även om jag tyckte det var tråkigt och bara ville hem. ;)

Pia said...

Jag har heller inte sett sådana skyltar förr. Tyckte det var kul. ;)