Thursday, May 17, 2012

Den evinnerliga frågan...

...vad ska jag bli när jag blir stor?
Jag är ganska säker på att jag inte vill jobba som personlig assistent resten av livet. Dessutom tror jag inte min kropp klarar det ända till pensionen...
Frågan är vad jag vill göra? Jag kan tänka mig många saker egentligen...men man måste ju välja nåt.

Nåväl. Jag gjorde en sen anmälan till en utbildning i går. Vi får se vad som händer. Ja, jag vet att det varit en hel del snack och lite hockey på detta området. Men vi får se vad som händer helt enkelt...

Höstterminen 2012 1. UMU-01286 - Vårdadministrativa programmet 120hp Dagtid, Internetbaserad distansunderv, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Umeå universitet, Ortsoberoende (Sen anm.)

Skickat från min HTC

2 comments:

Fnulan said...

DU kommer på det, hoppas det! Kul att plugga!

Storstadslivet efter 40 said...

Se på en annan...pluggat mycket och vet fortfarande inte vad det ska bli av mig när jag blir stor