Thursday, April 19, 2012

Linie 3

Ja, jag vet att det bara är danskar som känner till linie3, men jag älskar dem! När jag var 11-12 år kunde jag alla replikerna från deras tio års jubileum. Detta var tredje gången som jag var iväg och såg dem live. Första var 2001, sen 2004 när de firade 25 års jubileum och jag var höggravid med Isac. Och så nu i tisdags. Blev så sugen på att sätta mig en dag och kolla igenom dvd-skivorna jag har med deras shower.

Iaf, så förra gången, när jag väntade Isac, så fick jag deras autografer backstage efter showen. Preben Kristensen skrev tom "pøj pøj med den lille ny" på biljetten.
Denna gången tog jag också chansen att få deras autografer samt att jag fick mannen att ta foto på var och en tillsammans med mig. ;) kuligt!

Skickat från min HTC

1 comment:

thaipinnen said...

Härliga bilder!:D

Nu är det så att jag är med tävling/ansökan om ett sommarjobb. Men ska få så många röster som möjligt och jag hade över 280 röster.
Men dom har gjort något så att alla dom som hade över 200 röster har återsätllt till 0 så behöver all hjälp jag kan få!
så Skulle du snälla vilja rösta på mig på http://thebeachparty.se/sommarjobb/ :D Sök på Thrumberg så kommer jag upp,
det går super snabbt och skulle uppskattas jätte mycket!Du kommer självklart få en länk som tack! OCh har du redan röstat en gång så rösta igen så får du självklart en till länk!
Ber om ursäkt om du inte gillar sånt här eller om jag råkat skicka det här igen !Kram