Friday, October 30, 2009

Reumatolog.

Har varit hos reumatologen i dag... Inflammationen i mina handleder och fingrar har kommit tillbaka efter kortisoninjektionerna jag fick förra gången jag var där. Läkaren konstaterade nu att det är reumatiskt det jag har i mina leder, så nu ska jag äta medicin för detta och då ska värken förhoppningsvis ge med sig. Det ser jag fram emot...

Det är kanske inte så kul att ha detta, men å andra sidan är det skönt att det hittas något som orsakar min värk (förutom fibromyalgin) och som förhoppningsvis kan avhjälpas med rätt medicin.

2 comments:

Sonja said...

Som sagt, skönt att få svar på något nån'gång... smärta kan ju inte bara komma från ingenstans!?! Eller hur!!!
Nu får vi hoppas att du får rätt hjälp därefter:)

Kram kram, Sonja

Storstadslivet efter 40 said...

Vad var diagnosen för någon...nyfiken
Kramar Annette